شما در حال مشاهده نسخه متنی وبسایت بیبیسی هستید که از داده کمتری استفاده میکند. نسخه اصلی وبسایت را که شامل تمام تصاویر و ویدیوهاست، مشاهده کنید.
بازگشت به وبسایت یا نسخه اصلی
اطلاعات بیشتر درباره نسخه لایت که برای مصرف کمتر حجم دادههاست
شهروند تهرانی که خانهاش در حمله اسرائيل آسیب دید: هنوز بوی دود و باروت میآید
این ویدیو را صاحب این خانه در منطقه نارمک تهران ارسال کرده است که در حمله روز جمعه ۲۳ خرداد ۱۴۰۴ اسرائیل به ایران آسیب دید.
او نوشته «هنگامی که در سفر بودند به آنها اطلاع دادند خانهشان در حمله آسیب دیده است. به گفته او با اینکه خانه مجاور آنها مورد حمله قرار گرفته اما کل ساختمان آنها نیز از شدت انفجار آسیب دیده است و هنوز بوی باروت و دود میآید»
انفجارهای ناشی از حملات شبانه اسرائیل در مناطق مسکونی تهران و شهرهای مختلف ایران موجب اضطراب شهروندانی شده که ضربه و موج انفجار را حس کردهاند. با اینکه ارتش اسرائیل میگوید حملاتش متوجه تاسیسات نظامی، هستهای و مقامات نظامی است اما انتشار تصاویری از تخریب ساختمانهای مسکونی در جریان حملات، نگرانی و خشم مخالفان جنگ را برانگیخته است.