اعتراض به «کیفیت غذا و مسمومیت» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

توضیح ویدئو، اعتراض به «کیفیت غذا و مسمومیت» در دانشگاه علوم پزشکی تهران
اعتراض به «کیفیت غذا و مسمومیت» در دانشگاه علوم پزشکی تهران
منتشر شده در

تصاویری از اعتراض دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران به کیفیت غذا به دست بی‌بی‌سی فارسی رسیده است.

گروهی از دانشجویان این دانشگاه در اعتراض به «کیفیت پایین غذا و مسمومیت‌های ناشی از آن» قطاری از ظرف‌های غذای نخورده را در محوطه کوی علوم پزشکی این دانشگاه چیده‌اند.

گفته شده که شماری از دانشجویان شب گذشته در اثر خوردن غذای «بی‌کیفیت» مسموم شده‌اند و «به تعدادی از آنها هم در خوابگاه دخترانه این دانشگاه اجازه رفتن به مراکز بهداشتی داده نشده است.»

معترضان می‌گویند بارها از کیفیت غذا شکایت کرده‌اند اما به این مشکل رسیدگی نشده است.

کیفیت غذای دانشجویان بارها در ایران خبرساز شده است. در مواردی گزارش‌هایی از بستری شدن ده‌ها دانشجوی مسموم هم منتشر شده است. پیشتر دانشجویان چند دانشگاه‌ دیگر هم در اعتراض به کیفیت بد غذا و مسمومیت به اعتراض‌های مشابهی اقدام کرده‌اند.