سوگواری برای جانباختگان بندرعباس؛ از اعتراض تا روشن کردن شمع در خیابان

توضیح ویدئو، سوگواری برای جانباختگان بندرعباس - از اعتراض تا روشن کردن شمع در خیابان
سوگواری برای جانباختگان بندرعباس؛ از اعتراض تا روشن کردن شمع در خیابان
منتشر شده در

گروهی از مردم در بندرعباس در شامگاه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ به یاد جانباختگان حادثه انفجار بندر شهید رجایی، گردهم آمده و با روشن کردن شمع یاد آنها را گرامی داشتند.

در ویدیوهای منتشر شده از این تجمع، یکی از شرکت‌کنندگان این مراسم نسبت به عملکرد مسئولین و نحوه خبررسانی اعتراض می‌کند. ‌

همچنین همزمان در بعضی از شهر‌های دیگر نیز مراسم سوگواری برگزار شد و شماری از رانندگان کامیون با زدن بنرهایی به بندرعباس تسلیت گفتند.

‌‌

بخش بزرگی از بندر رجایی در روز شنبه ششم اردیبهشت بر اثر انفجار تخریب شد و بسیاری کامیون‌ها و اموال خود را از دست داده‌اند.

شمار کشته‌شدگان بر اساس آخرین اعلام ۷۰ نفر است و به گفته استاندار هرمزگان ۲۲ نفر مفقود و ۲۲ جسد غیرقابل شناسایی هستند که پزشکی قانونی به دنبال احراز هویت آنهاست. دلیل این انفجار هنوز اعلام نشده است. ‌