سوگواری برای جانباختگان بندرعباس؛ از اعتراض تا روشن کردن شمع در خیابان
سوگواری برای جانباختگان بندرعباس؛ از اعتراض تا روشن کردن شمع در خیابان
منتشر شده در
گروهی از مردم در بندرعباس در شامگاه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ به یاد جانباختگان حادثه انفجار بندر شهید رجایی، گردهم آمده و با روشن کردن شمع یاد آنها را گرامی داشتند.
در ویدیوهای منتشر شده از این تجمع، یکی از شرکتکنندگان این مراسم نسبت به عملکرد مسئولین و نحوه خبررسانی اعتراض میکند.
همچنین همزمان در بعضی از شهرهای دیگر نیز مراسم سوگواری برگزار شد و شماری از رانندگان کامیون با زدن بنرهایی به بندرعباس تسلیت گفتند.
بخش بزرگی از بندر رجایی در روز شنبه ششم اردیبهشت بر اثر انفجار تخریب شد و بسیاری کامیونها و اموال خود را از دست دادهاند.
شمار کشتهشدگان بر اساس آخرین اعلام ۷۰ نفر است و به گفته استاندار هرمزگان ۲۲ نفر مفقود و ۲۲ جسد غیرقابل شناسایی هستند که پزشکی قانونی به دنبال احراز هویت آنهاست. دلیل این انفجار هنوز اعلام نشده است.



