ویدیوی سنتکام از حمله به ایران
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا، سنتکام، ویدیویی از حمله هوایی شب جمعه، ۵ تیر به ایران را منتشر کرده است.
دیشب فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا، سنتکام اعلام کرد که در واکنش به حمله به یک کشتی تجاری در تنگه هرمز، هواپیماهای آمریکایی انبارهای موشک و پهپاد و همچنین تأسیسات راداری ساحلی ایران را هدف قرار دادند.
بر اساس این بیانیه، کشتی «اور لاولی» با پرچم سنگاپور روز ۲۵ ژوئن، هنگام خروج از تنگه هرمز در امتداد سواحل عمان، با یک پهپاد انتحاری یکطرفه هدف حمله قرار گرفت.
صداوسیمای ایران گزارش داده بود که ساعت ۲۳:۱۵ جمعهشب به وقت محلی، صدای انفجاری در محدوده اسکله طاهرویی شنیده شده است.
وزارت خارجه ایران در بیانیهای حمله آمریکا را «نقض آشکار» یادداشت تفاهم میان دو کشور برای پایان جنگ خوانده است.
سپاه پاسداران هم در پی این حملات اعلام کرد مواضع ارتش آمریکا در منطقه را هدف گرفته است.



