بازداشت دو مرد با لباس نظامی و پرچم شیر و خورشید در متروی تهران
بازداشت دو مرد با لباس نظامی و پرچم شیر و خورشید در متروی تهران
منتشر شده در
به گزارش رسانههای ایران دو مرد که با لباس ارتشی و بلندگویی در دست، پرچم شیروخورشید نشان را در متروی تهران بلند کرده بودند، دستگیر شدند.
خبرگزاریهای ایران از جمله مهر و فارس با متنی یکسان گزارش دادند که «مشخصات این دو فرد با هیچ یک از پرسنل نیروهای مسلح تطابق ندارد و آنها هیچگونه عضویتی در ارتش و نیروهای مسلح ندارند.» گفته میشود که آنها مظنون به «سوءاستفاده از لباس نظامی» هستند.
تصاویری که از این دو دیروز ۲۱ آبان ۱۴۰۴ در متروی تهران منتشر شده نشان میدهد که در فاصله کوتاهی از سوی تعدادی لباس شخصی احاطه و از محل خارج میشوند.
بعضی کاربران شبکههای اجتماعی میگویند یکی از این دو فرد، کاربری در اینستاگرام است که پیشتر هم با لباس نظامی در شبکههای اجتماعی مطالبی علیه جمهوری اسلامی و در حمایت از شاهزاده رضا پهلوی منتشر کرده است.



