یادبود از سیمین بهبهانی در کابل
منتشر شده در
انجمن خراسانیان، یک نهاد فرهنگی در کابل، عصر روز جمعه ۳۱ مرداد/اسد برنامه ی یادبود از بانو سیمین بهبهانی را برگزار کرد. در این برنامه، نویسندگان، شاعران و چهرههای فرهنگی حضور داشتند. برنامه ی یاد بود از سیمین سه بخش داشت.



































