'ما را نکشید، گلوله کم میآورید، ما زیاد هستیم'
منتشر شده در
یک روز بعد از حمله خونین "داعش" به دانشگاه کابل، تعدادی از دانشجویان در مقابل این دانشگاه با حمل پلاکارهایی تجمعی اعتراضی برگزار کردند. این دانشجویان معترض در یکی از شعارها خطاب به حملهکنندگان نوشتند: "ما را نکشید، گلوله کم میآورید، ما زیاد هستیم". آنها همچنین به ایستگادگی و ادامه درس تاکید کردند و خواهان تامین امنیت مراکز علمی و آموزشی شدند. در حمله روز گذشته ۲۲ نفر کشته و دستکم ۲۴ نفر زخمی شدند. اکثر قربانیان دانشجویان بودند.
نسرین نوا گزارش میدهد.