عبدالله عبدالله به یاد سلیمانی امضا کرد
منتشر شده در
عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی دولت افغانستان امروز برای ابراز همدردی و امضای دفتر یادبود قاسم سلیمانی به سفارت ایران در کابل رفت. مقامها در دولت افغانستان محتاطانه به کشتهشدن فرمانده نیروی قدس سپاه نشان دادهاند. محمد اشرفغنی، رئیس جمهوری ضمن ابراز نگرانی از افزایش خشونتها در منطقه، اطمینان داده که خاک این کشور در هیچ حالتی علیه هیچ کشور خارجی مورد استفاده قرار نمیگیرد.
علی حسینی گزارش میدهد.